//Simple is better

Rules About Diet Plan Home
Bonjour!



Hey ! Good days to you!

Status Blog tengah dikemaskini
Hey ! Good days to you!


Welcome to Shida's blog. Im Shida, Owner this blog.Please respect me. That has many RULES at here. Thank you.


Owner





Tagboard
Footprints here!



Alam Baru
01 September 2016@Thursday, September 01, 2016




Hi, guys. Dah lama tak update blog. Hehehe. Kay, Now umur aku dah 19 tahun. Like seriously? Aku dah nak tua. Sedihnya :-( Now aku ambik course diploma in Physiotherapy dekat UniKL RCMP, Ipoh Perak. How my life kat Perak? Ohmygod, teruk gila. Hahahaha. Aku tak suka duduk perak. Rasa macam nak balik kl tiap2 hari. Tapi takpe, Aku gagahkan diri jugak. Yelah, aku dah besar kott. Takkan nak duduk bawah ketiak makbapak and habiskan duit dieorg, Aku kene pandai berdidikari jugak. Now aku dah nak masuk sem 3. Lagi 3 sem nak habis study. Aku pon tak fikir lagi dah habis diploma, nak sambung ke nak kerja. Hmmm. Kalau boleh aku nak sambung study overseas. Bangga kan makbapak aku. Lupa nak cakap. Aku dapat pinjaman Mara. Alhamdullilah. Gembira tak terkata. Duit mara aku taknak berjoli sakan. Better simpan utk future. Nak sambung degree banyak duit nak pakai. Aku suka kehidupan aku skrang. Hahahaha. Tapi aku malas nak belajar. Hmmm, CGPA aku teruk gila. Takpe, Sem 3 ni, Aku kene push diri aku utk bangun. Bangun dari kegagalan. Sampai bila nak gagal. Nanti nak kerja, susah.



Kay, Aku sekarang lebih suka single drpd couple. Sebab bagi aku couple nie mcm buang masa. Hahahaha. Bila aku couple, pelajaran aku mesti kelaut. so better aku tak payah couple or bercinta. Baik aku bercinta dengan buku. Korang doakan aku berjaya kay. Hehehe. Kay, result spm aku just dapat 2A je. Sedih yg teramat sangat. Sebab main2 time nak spm. Baca novel lah, tgok tv lah, lepak lah :'( Something stupid that I did :P Menyesal2. Tapi alhamdulillah, Allah tak bagi D pon tercatat di result spm aku. Bersyukur sangat. Makbapak aku marah gila sebab ade banyak B. I'm sorry. I janji I belajar rajin2 kay. I will make you guys proud to have daughter like me :) Kay lah, Gerak dulu. Ade masa I update blog. Tata